Tízéves Skoda Fabia, 1,3 millió – a vicc, hogy ez nem az ára
Ennyi van az órájában. Csaknem 1,3 millió kilométer. Kipróbáltunk egy ilyet.
Ennyi van az órájában. Csaknem 1,3 millió kilométer. Kipróbáltunk egy ilyet.
Kiállítási darabnak szánják a jövő heti GTI találkozóra, ahol a platós Fabia is felbukkan.
A Fabia első generációja a kétezres évek elejének talán legjobb választása volt mifelénk a kisautók közt. A második generáció már korántsem volt ilyen sikeres, a formáját sokan nem szerették, ráadásul a válság is betett neki. Most itt a harmadik, ami kívül-belül hozza azt, ami elvárható tőle. Kiszámítható - még a hibáiban is.
Műfajt vált az utóbbi évek legtehetségesebb magyar formaautós versenyzője, Kiss Pál Tamás: a Forma-1 előszobáinak számító kategóriákban töltött évek után a pilóta az idei évtől kezdve a hazai ralikrossz-ob-n igyekszik vitézkedni, a Supercars kategóriában indul majd egy 550 lóerős Skoda Fabiával.
A Párizsi Autószalonon lehullt a lepel a Skoda Fabia új, harmadik generációjáról, ám a megújulás nem csak a közúti modellre érvényes. A VW-konszern égisze alatt működő cseh gyártó új Fabia-raliautót is készít.
A Fabia harmadik generációját a szeptemberi párizsi autószalonon mutatják majd be, úgyhogy ideje volt a szivárogtatásnak. Szinte minden látható már, csak egy kis maszkolás maradt.
Elkészült a másfélmilliomodik második generációs Skoda Fabia a cseh márka legfőbb gyártási központjában, Mlada Boleslávban.
Valószínűleg drágább volt a bőrkárpit, mint maga az autó.
A Skoda-akadémia növendékei csináltak egy látványos tuning pickupot.
Némi agytornát követel a nézőktől az új Skoda Fabia reklámja. Látszólag semmi komoly nem történik a hirdetésben, de a végén kiderül, hogy szó sincs erről. Érdemes figyelni, meglepő lesz az eredmény. A készítők azt próbálják bizonyítani, hogy az új autó dizájnja nagyon megfogja a tekintetet. Tulajdonképpen igazuk van.
Régóta várt újdonság a magyar autópiacon a Fabia harmadik generációja. A kisautók egyik kategóriakedvence elsőre úgy tűnik, tartja a lépést a Skodák általános presztízsnövekedésével.
A harmadik generációból már láttuk az ötajtóst, most pedig itt a még praktikusabb változat, ami talán még arányosabb is. Az mindenképpen figyelemreméltó, hogy csomagtérben már az előző Octavia szedánok kapacitását közelíti a kistestvér.
A képek alapján fiatalos, friss és modern a csehek vadiúj kompaktja, valamint a műszaki tartalom is jelentősen fejlődött. Párizsban a kombi karosszériaváltozat is bemutatkozik.
A praktikus csapotthátúnál csak egy jobban kihasználható van, a kombi Fabia.
A csehek új kisautójának érkezése minden bizonnyal a hazai piac egyik legfontosabb eseménye is. A harmadik generáció első pillantásra semmivel sem tűnik kevésbé praktikus autónak az elődeinél.
A csehek tudják, mifelénk szinte minden skodás hír kelendő, ezért jól adagolják az újdonság bemutatóját. Most első fényszóró és a hűtőmaszk formájából már össze is lehet rakni fejben a cseh újdonság elejét.
Mindig nehéz az első dizájnskiccből a végleges autóra következtetni, mert pontosan az egyedi részletek hiányoznak, de a rajz alapján, élesebb oldalvonallal, de mindenképpen ismerős formákkal érkezik a városias kisautó.
Ismerős hűtőmaszk és szögletes formavilág: a Fabián is jól mutat az aktuális márkaarculat.
Tavaly kicsivel több mint 200 ezer példányt értékesítettek az aktuális generációból.
Az 1.9 TDI motorral szerelt Fabia német tulajdonosa 13 év alatt érte el ezt a futásteljesítményt, ami meg sem kottyant az autónak, köszönhetően az időben elvégzett szervizeknek és az hozzáértő használatnak.